Gig Posters

Posters: 156080 | Bands: 135799 | Designers: 11529                 
   
       RSS Feeds

Username:   Password: 
Register      

Social Networking Activity                 



 Bands  Designers  New Arrivals  Top Lists  Forums  Buy Posters  Submit  Merch Store  Advertise  Widgets  Help
       
DESIGNER:
Methane Studios 
VENUE:
Variety Playhouse
Atlanta
GA
USA
 
SUBMITTED BY:
mark@methanestudiosSend mark@methanestudios a message
2008-01-09 07:25:14
 
BANDS:
Sharon Jones And The Dap-kings



Sharon Jones And The Dap-kings Poster - Variety Playhouse, Atlanta - Methane Studios



Registered users can post comments.

You must be logged in to post a comment!
Click Here To Register!



Mark McCormickSend Mark McCormick a message :   this is soooo good!   2008-04-03 19:36:34
robertmethaneSend robertmethane a message :   My new favorite of my cornfed partner.   2008-04-03 18:05:50
getoutoftheleftlaneSend getoutoftheleftlane a message :   just boughted one from the methane.com. yep. sure did.   2008-01-23 14:48:00
mile44Send mile44 a message :   I just gotta find space on my walls for this!   2008-01-11 15:09:34
seireyhoSend seireyho a message :   I heart methane.   2008-01-11 13:48:28
HrabovskySend Hrabovsky a message :   Oh damn! Great one.   2008-01-11 12:34:42
Iron Canvas StudiosSend Iron Canvas Studios a message :   This is quite awesome, nice one - as usual!   2008-01-11 07:00:52
Hatch Show PrintSend Hatch Show Print a message :   my favorite color combo. hot.   2008-01-11 06:59:32
Joanna WechtSend Joanna Wecht a message :   sexy.   2008-01-10 20:12:51
El Negro Magnifico!Send El Negro Magnifico! a message :   As sexy and sassy as the lady herself. Top notch, guys.   2008-01-10 13:05:30
DenisMutterSend DenisMutter a message :   gimme.   2008-01-10 10:28:42
largemammalSend largemammal a message :   I've seen them 5 times. ALWAYS GREAT. not to be missed.   2008-01-10 08:29:51
soupsandwichSend soupsandwich a message :   excellent   2008-01-10 07:57:43
twoducksdiscoSend twoducksdisco a message :   Bloody simple and bloody awesome!   2008-01-09 23:28:52
printmafia-connieSend printmafia-connie a message :   Flawless as usual.   2008-01-09 22:23:34
DecabetSend Decabet a message :   Great poster.
If she comes to your town you GO.
  2008-01-09 19:53:41
Ben GelnettSend Ben Gelnett a message :   all those menthol cigs   2008-01-09 19:49:29
keithdavisyoungSend keithdavisyoung a message :   i like it, but the fingernails kinda creep me out   2008-01-09 17:13:21
Johnny CrapSend Johnny Crap a message :   Really nice.   2008-01-09 16:36:39
standardSend standard a message :   this is very nice.   2008-01-09 15:59:39
Steve ChanksSend Steve Chanks a message :   DOPE!   2008-01-09 14:55:01
austinininSend austininin a message :   most excellent   2008-01-09 14:40:52
Zach HobbsSend Zach Hobbs a message :   Cool. I designed that.   2008-01-09 13:54:21
bathroom monkeySend bathroom monkey a message :   yup   2008-01-09 13:51:57
Zach HobbsSend Zach Hobbs a message :   You bought the Black Lips 7" ticket thing?   2008-01-09 13:47:33
mark@methanestudiosSend mark@methanestudios a message :   it is actually 3 colors, I was not sure how dark the overprinting would get   2008-01-09 13:47:11
bathroom monkeySend bathroom monkey a message :   i just realized i have black lips tickets for the same night, boooo for me.   2008-01-09 13:42:29
uglybogusSend uglybogus a message :   this is how to do a 2 color poster reaaaaalllllly well.   2008-01-09 13:41:53
mark@methanestudiosSend mark@methanestudios a message :   good call on the man hands, I need to go to this show   2008-01-09 13:41:06
phoondaddySend phoondaddy a message :   and this poster is OFF THE CHIZZLE!!!!!!!   2008-01-09 13:32:08
phoondaddySend phoondaddy a message :   That new album is STRAIGHT DOPE!   2008-01-09 13:31:16
art chantrySend art chantry a message :   sharon jones is the real deal. a GREAT act!   2008-01-09 13:30:42
bathroom monkeySend bathroom monkey a message :   i should go to this show   2008-01-09 13:28:52
VonDadaSend VonDada a message :   Great. Great band, too.   2008-01-09 13:08:08
danstilesSend danstiles a message :   yep!   2008-01-09 13:05:39
Pfahlert Creative LabsSend Pfahlert Creative Labs a message :   nice type. nice colors. nice legs. nice man hands.   2008-01-09 13:03:42
strawberrylunaSend strawberryluna a message :   cripes. in a good way. like, holy cripes!   2008-01-09 12:58:53
THE PiNCHSend THE PiNCH a message :   yep, fits... I bet she's reading the business pages   2008-01-09 12:43:54
getoutoftheleftlaneSend getoutoftheleftlane a message :   nice   2008-01-09 12:40:43
 0         0                  
BB Code for forums:
  HTML for websites:

 



Who's Online

 scratchSend scratch a message, VinnieCashSend VinnieCash a message, and 309 guests.