Gig Posters

Posters: 156375 | Bands: 135976 | Designers: 11549                 
   
       RSS Feeds

Username:   Password: 
Register      

Social Networking Activity                 



 Bands  Designers  New Arrivals  Top Lists  Forums  Buy Posters  Submit  Merch Store  Advertise  Widgets  Help
       
DESIGNER:
Lil Tuffy  
VENUE:
Bottom of the Hill
San Francisco
CA
USA
 
SUBMITTED BY:
Lil Tuffy  
2004-10-08 17:42:27
 
BANDS:
Dwarves, The
Sick, The
Fracas



Dwarves Poster - Bottom of the Hill, San Francisco - Lil Tuffy



Registered users can post comments.

You must be logged in to post a comment!
Click Here To Register!



WarmSend Warm a message :   Dang.   2010-07-09 14:16:05
ImJustRickGSend ImJustRickG a message :   This was the first poster I saw that made me do the full-on facepalm because a) It's so good and b) it points out how I suck so badly.   2010-07-09 13:38:23
ScrawledSend Scrawled a message :   Yup...perfect.   2010-07-09 01:08:56
JukeboxCriminalSend JukeboxCriminal a message :   Perfect!   2010-07-09 00:06:43
MaximumFluorideSend MaximumFluoride a message :   Yeah, this rules. Are The Sick still around? I know one of the dudes died. Great band. Btetter than The Dwarves even.   2006-12-12 17:58:58
swampvikingSend swampviking a message :   This has got to be the best use of one color EVER!   2006-12-12 17:30:12
ricv64Send ricv64 a message :   Hell , I want one   2006-08-20 11:25:27
8ballSend 8ball a message :   I'm glad I bought this one...   2006-06-23 06:28:09
ricv64Send ricv64 a message :   Saw this in person and the screen doesn't do it justice. It's beautiful,silver metallic, rawks !   2005-12-18 08:02:05
8ballSend 8ball a message :   Randomized. Never saw this one! Awesome! and we're playing with Fracas in SF too! Coincidence?   2005-06-14 05:18:02
Cody PomeroySend Cody Pomeroy a message :   wow, awesome concept...really fucking cool.   2005-03-29 09:31:10
aidanSend aidan a message :   Is this image from the Car Crash book put out on Taschen? I gave that book to a girlfriend once. I don't think she "got it". Nice work!   2005-01-19 18:18:53
John ASend John A a message :   Yeah... I have one of these coming in the mail any day now. :roll:   2005-01-19 15:18:04
texecutionSend texecution a message :   i think everyone has covered everything, but i'd be remiss if i didn't toss in my "holy shit."   2005-01-19 15:15:46
fauverSend fauver a message :   i just saw this in real life this weekend, sooo farging great!   2004-11-09 20:49:52
HYNESSend HYNES a message :   perfect :bang:   2004-10-20 14:33:12
fauverSend fauver a message :   wait a minute...metallic silver? thats the nuts!!!   2004-10-12 20:52:46
l.stalionsSend l.stalions a message :   damn! how did i not see this earlier?   2004-10-10 20:31:31
rockologistSend rockologist a message :   let me add to the 'rad' comments.   2004-10-10 10:27:16
lil_tuffySend lil_tuffy a message :   It's such a good feeling when thing comes together. The dwarves loved it and the kids ate it up.
When Ron and Chuck asked me to set one aside from them I knew I did good.
I'll be doing one for their detroit show in like two weeks. see you there.
  2004-10-10 03:14:43
BabyShoesSend BabyShoes a message :   Mmmm muy rico!! Everyone loves a LIL TUFFY... MMM thanks for my daily dose.. MEOW!!   2004-10-10 00:33:23
Dan KeezerSend Dan Keezer a message :   tuffy, where did you get that image? was it some book full of crime scenes?   2004-10-09 23:33:03
ferg2001Send ferg2001 a message :   woa. i want this   2004-10-09 23:28:12
SquirtSend Squirt a message :   You have to see the metallic silver on this. It's impeccable. Gives the impression of a photo negative. It just fucking blew my shit AWAY when Tuffy was printing this one at the Firehouse last night.   2004-10-09 22:54:45
kozikSend kozik a message :   fuck yes.   2004-10-09 22:44:31
UnitusSend Unitus a message :   FUCKING GREAT tuffy.
really smart/slick/well done.
  2004-10-09 22:09:40
Johnny CrapSend Johnny Crap a message :   i like it a lot   2004-10-09 17:07:13
ColinGSend ColinG a message :   Really good   2004-10-09 16:52:17
MagnusSend Magnus a message :   Nice work. cool to see a really god poster with photographic work on it.   2004-10-09 15:24:32
jasonmunnSend jasonmunn a message :   this is great, perfect for the dwarves. freaks me out as much as their record covers do, but it's so much more sublte   2004-10-09 13:36:53
altieriSend altieri a message :   This is one of the coolest posters I have ever seen.   2004-10-09 13:25:09
fauverSend fauver a message :   beautiful!!!!!! that sign is perfect!   2004-10-09 12:21:03
CCCPSend CCCP a message :   This is a really great poster. Sublime.   2004-10-09 11:57:18
sicknimichSend sicknimich a message :   looks cool to me!~!   2004-10-09 11:09:37
lil_tuffySend lil_tuffy a message :   Holy shit. I made a poster that Richie AND Kleinsmith both like!
It's silver on black and a lot more half-toney than this but it smoothed out when I shrunk it down for we viewing.
  2004-10-09 02:18:49
amy joSend amy jo a message :   yep totally fucking good. subtle but super emotional.   2004-10-09 01:28:48
Jeff KleinsmithSend Jeff Kleinsmith a message :   Yeah, this is fucking great!   2004-10-09 01:12:09
BabyShoesSend BabyShoes a message :   Mmmm Mmmmm Good...   2004-10-08 22:57:36
RichieGoodtimesSend RichieGoodtimes a message :   rad :!:   2004-10-08 22:42:15
whiteyhoustonSend whiteyhouston a message :   rad   2004-10-08 22:41:28
connor13Send connor13 a message :   rules :!:   2004-10-08 22:30:32
Dirk FowlerSend Dirk Fowler a message :   Very nice indeed!   2004-10-08 22:05:53
j.w.Send j.w. a message :   Fucking awesome! Seriously great.   2004-10-08 22:04:32
 0         0                  
BB Code for forums:
  HTML for websites:

 



Who's Online

 DorianSend Dorian a message, slaterSend slater a message, and 233 guests.